1/13/2018

Zmiany + wyjaśnienia

Ja już widzę mord w waszych oczach, naprawdę. Wyobrażam sobie wasze miny, jak czytacie ten tekst, albo jak przeklinacie. 
Pisząc tę historię obiecałam sobie, że stworzę coś chociaż dobrego. Nie wybitnego, ale dobrego. Coś, co będzie miało ręce i nogi, coś, co nie będzie krzyczało o pomstę do nieba. 
A ten tekst krzyczy. Może nie jest to kompletna porażka, ale im dalej w las, tym więcej baboli się pojawia. 
Tak więc z tego miejsca proszę, zapomnijcie o tej historii, bo idzie ona do kosza. Cała. Caluteńka. 
Zaczynam od nowa. Na tym blogu, nie na żadnym innym. 
W tym momencie nie obiecuję, kiedy pojawi się prolog, chociaż chciałabym napisać go do lutego. 
W samej historii zmiany będą diametralne, ale na razie nic więcej nie napiszę. Najważniejszą jednak zmianą będzie znalezienie bety. Potrzebuję jej, bo jest wiele niedociągnięć u mnie ze strony technicznej, których sama nie naprawię. 
Z tego miejsca gorąco przepraszam wszystkich, którzy poczuli się zawiedzeni. Jeśli ktoś  z was uzna, że nie chce dłużej czytać tego, co tworzę, w pełni zrozumiem. A ci, którzy mają do mnie tyle cierpliwości i chcą nadal tu być, mają moją dozgonną wdzięczność. 
U was na blogach będę czytać i komentować, nie zamierzam uciekać z podkulonym ogonem, po prosu u mnie przez krótki okres czasu (mam nadzieję) będzie zastój.
Na wszelkie wasze pytania odpowiem w komentarzach.
Pozdrawiam!
P.S Beta znaleziona! ;)

7 komentarzy:

  1. cześć. Widac, ze masz pomysł i na historie, i na bohaterów. Widać, ze chcesz stawiać nie tylko na kryminal, ale również na tło. Bardzo mnie to cieszy. Problem chyba najbardziej tkwi w wykonaniu, rożnego rodzaju szczegolow. Jeśli byś chciała, to chętnie pomogłabym Ci jako beta. Pomagam kilku osobom na tej zasadzie, oceniam na KKB; jakieś tam doświadczenie mam,choć zaznaczam, ze profesjonalistką nie jestem. Jeśli jesteś zainteresowana, napisz na condawiramurs@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z betą już się ogarnęłam, pomoże mi Skoiastel z WS. :D
      Ale dziękuję ci serdecznie za chęć pomocy! :*

      Usuń
    2. Super, czekam z niecierpliwościa na prolog :)

      Usuń
  2. Hahah, no musze ci powiedzieć kochana, ze jesteś nieobliczalna :D Ja tu sobie w końcu powoli nadrabiam (na czwartym rozdziale byłam) a ty znowu wciskasz reset! xd ale co poradzić. Cos mi mowi, ze totalna perfekcjonistka z ciebie :D no ale poczekam grzecznie, i powodzenia w pisaniu prologu. Naprawdę cie podziwiam, ze tak chcesz dopiescic te historię, ja bym chyba oszalała xd
    Dobra, postaram się wyrzucić z głowy dotychczasowe rozdziały; D weny życzę i pozdrawiam; *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, może jest we mnie coś z perfekcjonistki, ale obiecuję, że to już ostatni raz. :P Dzięki za cierpliwość :*

      Usuń
  3. Ach, przyszłam wreszcie zacząć czytać, a tu taka wiadomość. No nic, widziałam ocenę Skoiastel, więc myślę, że niej więcej rozumiem powody, by zacząć od nowa - przy okazji gratulacje z powodu znalezienia bety. ;)
    Życzę ci powodzenia z nowym startem i duuużo weny oraz motywacji do pisania. :)
    Ja tymczasem obserwuję bloga i cierpliwie czekam na prolog. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ocena mówi wszystko. :D Chociaż była trudna do przełknięcia, bo i tak się starałam... Ach. Ale mam nadzieję, że jak już zaczniesz czytać, to będziesz chociaż mile zaskoczona. ;)

      Usuń